Sales events
Wat wij leveren voor sales events?
Voor het organiseren van een succesvol sales event is het belangrijk dat de voordelen van je product goed naar voren komen. Dit kan door middel van het tentoonstellen van een prototype waar mensen naar kunnen kijken, maar je kan nog veel meer doen. Bij ons zijn de volgende mogelijkheden om je product verder te promoten op je evenement:
1. Een aanspreekpunt voor al je technische vragen voor je evenement.
2. Goed audiovisueel apparatuur zodat je presentatie goed te zien en te horen is.
3. Een decor en aankleding van de ruimte zodat de mensen zich thuis voelen en die passend is bij de branding en uitstraling van je bedrijf.
4. Video en audio content speciaal gemaakt en passend bij jullie bedrijf.
5. Opening van de show met Special effects.
6. Speciale App voor je deelnemers met plattegrond en chat en ontmoet mogelijkheden.
7. We brengen de locatie compleet in kaart en zorgen voor de beste uitstraling op locatie.
8. Wij verzorgen het draaibroek en Call sheet voor de dag zelf.
> Benieuwd hoe wij je kunnen helpen bij het organiseren van je evenement? Vraag dan vrijblijvend contact met aan of vraag een begroting aan.
Soorten sales events
- Product launch
- B2B sales event
- B2C Sales event
- Travel trips
Ontdek het voordeel van een hybride sales event!
Bij hybride events kun je gemakkelijk je bereik vergrootten. Mensen die niet bij een fysieke editie aanwezig kunnen zijn hebben in dat geval een online alternatief. Ook is het online makkelijker om de resultaten van je evenement te meten. Online kan er veel data worden verzameld bijvoorbeeld hoelang mensen bij bepaalde sessies aanwezig zijn geweest. Aan de hand van deze resultaten kan je het evenement beter aanpassen aan de behoeftes van je doelgroep.
> Meer over hybride evenementen lees onze blog Hybride events.