Wie kiest voor een innovatief en aantrekkelijk standconcept kiest tegelijkertijd voor totaalbeleving. Een aspect dat in de wereld van beurzen en evenementen namelijk steeds belangrijker wordt.
Ook de Kamer van Koophandel wil dat hun eigen evenementen een aantrekkelijke mix van info- en entertainment worden. Daarom kiest deze dienstverlener er bewust voor om de organisatie van hun events in handen van één partner te leggen. Bano is specialist op het gebied van audiovisuele oplossingen zoals licht, beeld en geluid, maar verzorgt ook een grote variatie aan faciliteiten op het gebied van multimedia, staging en standbouw. “Wij verzorgen inderdaad eigenlijk alles: van ontwerp tot en met oplevering als ook verhuur en verkoop van losse audiovisuele producten, maar ook het plaatsen van LED-beeldschermen op de stands”, zo laat eigenaar Erwin Balkema weten.
Door het winnen van aanbesteding die de Kamer van Koophandel had uitgeschreven mag Bano sinds 1 september alle events voor deze organisatie verzorgen. “Alleen dit najaar zijn er al twintig evenementen zoals de startersdagen of ZZP-dagen. Het is onze taak de klant volledig te ontzorgen. In plaats van meerdere partners heeft de Kamer van Koophandel nu met één aanspreekpunt te maken. Dus één vrachtwagen, één leverancier voor de AV-techniek, één factuur. Dat werkt gewoon veel praktischer. De keuze van de Kamer van Koophandel toont aan hoe sterk wij staan en alles uitstekend in één pakket weten te combineren.”
Vanzelfsprekend zijn er nog veel meer klanten die telkens weer vanwege de ervaring en vele mogelijkheden voor Bano kiezen. “Zo mogen wij dit najaar voor JDA Focus Connect in een Londens hotel zowel de boardroom als ook de sponsor area inrichten met AV-materiaal, meubels en decoratie. Ook zij kiezen bewust voor de voordelen van één aanspreekpunt en waren in een eerder stadium al tevreden over onze service, aanpak en producten.”
Tekst: Rob Buchholz Beeld: Bano